مستر کردیت - مرجع استعلام امتیاز رتبه اعتبار سنجی بانکی

با مستر کردیت درباره اعتبارسنجی بانکی ایران بروز باشید

مستر کردیت - مرجع استعلام امتیاز رتبه اعتبار سنجی بانکی

با مستر کردیت درباره اعتبارسنجی بانکی ایران بروز باشید

  • ۰
  • ۰

اگر یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی حساب سررسید گذشته شما را به یک آژانس جمع‌آوری خدمات تحویل دهد، ممکن است اطلاعات پس از 6 ماه به دفاتر اعتباری گزارش شود.
قوانین جدیدی در سال 2017 وضع شد و دوره انتظار 6 ماهه را الزامی کرد
حساب‌های مجموعه تا هفت سال در گزارش اعتباری Equifax شما باقی می‌ماند - حتی اگر پرداخت شود
یک جراحت، بیماری یا جراحی می تواند منجر به هزینه های پزشکی غیرمنتظره و برنامه ریزی نشده شود. در حالی که بیمه درمانی ممکن است به شما کمک کند، بسیاری از مردم هنوز در پرداخت هزینه های پزشکی در تلاش هستند تا هزینه های خود را تامین کنند. 

اکثر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به سه دفتر اعتباری سراسری گزارش نمی دهند، که به این معنی است که بیشتر بدهی های پزشکی معمولاً در گزارش های اعتباری لحاظ نمی شود و به طور کلی در امتیازات اعتباری لحاظ نمی شود.

اما اگر یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی حساب شما را به دلیل پرداخت نکردن مبلغ پرداختی به یک آژانس جمع‌آوری بدهی، سازمان جمع‌آوری ممکن است پس از یک دوره ۱۸۰ روزه (شش ماهه) آن اطلاعات را به دفاتر اعتباری گزارش دهد.

در سال 2017، سه دفتر اعتباری سراسری قوانین جدیدی را در مورد بدهی های پزشکی که توسط آژانس های جمع آوری گزارش شده بود وضع کردند. این قوانین دوره انتظار 180 روزه را قبل از اینکه بدهی پزشکی گزارش شده توسط یک آژانس جمع آوری اطلاعات در گزارش های اعتبارسنجی بانکی افراد ظاهر شود، وضع کردند. دوره انتظار به مصرف کنندگان زمان می دهد تا قبل از اینکه آژانس جمع آوری بدهی را به عنوان سررسید گذشته گزارش دهد، پرداخت ها یا ترتیبات پرداخت را با ارائه دهندگان پزشکی و شرکت های بیمه انجام دهند.

 

پیشنهاد ممطالعه : 5 چیز که ممکن است به امتیازات اعتباری شما آسیب برساند

علاوه بر این، دفاتر اعتباری ملزم به حذف بدهی پزشکی گزارش شده توسط آژانس جمع آوری هستند، اگر آژانس جمع آوری مبلغ را به عنوان پرداخت شده -- یا پرداخت شده -- توسط بیمه گزارش دهد.

با این حال، اگر این اتفاق نیفتد و بدهی در گزارش های ریسک اعتباری به عنوان جمع آوری گزارش شود، تا هفت سال باقی می ماند - حتی اگر بدهی پرداخت شود.

هنگامی که صورتحساب خود را دریافت می کنید، حتما آن را به دقت بررسی کرده و با توضیح مزایای ارائه شده توسط ارائه دهنده بیمه درمانی خود مقایسه کنید. اگر فکر می کنید خطایی پیدا کرده اید، با ارائه دهنده پزشکی یا شرکت بیمه سلامت خود تماس بگیرید. یک صورتحساب جزئی بخواهید تا بهتر بفهمید برای چه چیزی از شما هزینه دریافت می شود.

اگر با افزایش هزینه های پزشکی مواجه هستید، در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که ممکن است به جلوگیری از ظاهر شدن صورت حساب های پزشکی در گزارش های اعتباری کمک کند:

با شرکت بیمه سلامت خود تماس بگیرید. پوشش خود را بشناسید و پیگیری کنید تا مطمئن شوید که شرکت هزینه هایی را که پذیرفته است پرداخت می کند.
با ارائه دهنده سلامت خود مذاکره کنید. اگر توانایی پرداخت قبض را ندارید، سعی کنید با ارائه دهنده پزشکی خود برای کاهش مبلغ بدهی یا تنظیم یک برنامه پرداخت همکاری کنید.
اگر فکر می کنید بدهی پزشکی به اشتباه در گزارش اعتباری شما ذکر شده است، ابتدا با ارائه دهنده پزشکی یا آژانس جمع آوری کالا تماس بگیرید. همچنین می توانید با سه دفتر اعتباری در سراسر کشور شکایت کنید. در Equifax، می توانید یک حساب برای طرح اختلاف ایجاد کنید. از صفحه اختلاف ما دیدن کنید تا راه های دیگری را برای ارسال یک اختلاف بیاموزید.
در صورت امکان، با اطلاع از اینکه بیمه شما چه چیزی را پوشش می دهد و چه هزینه هایی را متقبل خواهید شد، از قبل برای اقدامات پزشکی آماده شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی